Kızlar dün gece kasıklarıma farklı bir ağrı girdi karnım sertleşti aynı zamanda adet sancısının daha şiddetli hali gibiydi yarım saatte bir 5 dk süreyle oldu. Hiç kıpırdayamadım. Zaten adalat kullanıyordum günde 2 tane sancı artınca 1 tane daha içtim az bi şiddetini azalttı sanki. Bu sancı mıydı yaşayan var mıı