miniko mide bulan tim yok ama ağzım çamur gibi ne yesem zehir tadı oluyor ağzımda ilk hamileliğinde hic böyle olmamıştı geçiyormu bu başına gelan varmi
Mnlya miniko canım hamılelıgım basında brnımde oyleydı afedersınız sey gıbı kokuyodu agzım ve ole cok kotu tadı vardıkı 20 kez fırcalıyodum gecmıyodu zamanla gecıyo suan yıne kokuyo ama en azından fırcalayınca gecıyo
Hazinem miniko o kötü tat Bnde de var ve bulantı yaptırıyo acımsı kötü bi tat bunun ilacı falan yok mu acaba yemek yedirtmiyo oda
Busrademiir miniko Ay sorma bende de var aynısı ne yediysem geçmiyor, naneli şeker bile geçirmiyor bi çözümünü bulan varsa banada güzel olur vallahi böyle sanki ağzımın içine metali eritip koymuşlar gibi çok ağır tadı var 🤨🤔🤔
Minnos53 miniko bana ilk 2. Ayda oldu 2 hafta sürdü naneli sakız kullan geçer inşallah bende çok sürmedi
Sonkayalar Benımde oyle cok rahatsız edıyor mhvedıyor o tat gıtsın dıye bısıler yıyorum herseyı yapıyorum yok gecmıyor 12+3 teyım ne zaman gececek bılmıyorum 😞
miniko Busrademiir aynen metal bi tat sanki daha 6 haftalık olucam çok erken başladı geçer ins tatlı ekşi herşey demedim geçmiyor
Esra___ miniko benim de oldu bi ara iğrenç bi durum 🤦🏻♀️ Allahtan kısa sürdü ve geçti hatta 20li haftalardaydım bulantım falan da yoktu ama inş senin de kısa sürer
Gulay123 Benim de öyle 7,8 haftalarda başladı 14 ün içindeyiz hala geçmedi iğrenç bi tat yediklerimden zevk almıyorum sakız çiğniyorum şekerli olanlardan biraz iyi geliyor
budaanne miniko Bende demir tadı oluyordu 3 aylık olana kadar. Ne yesem de geçmezdi. Bol dinlenme ve uyku biraz hafifletiyordu tadı
Azrasare Bal bile yesem tatlıda tuzlu ne yesem beş dakika sonra ağzımın içi çamur gibi oluyor hep acı tat hamileliğimin ilk başından beri var 16+1 şuan hala bar ve böyle sürmesinden korkuyorum yediğim hiç birlerden tat almıyorum çok kötü bi durum . İlk hamileliğimde hiç böyle olmamıştım bende çok şaşkınım napıcagımıda bilmiyorum . Kontrole gittiğimde sormayı unuttum . Acaba birşeyin eksikliğinden mi kaynaklı oluyor ki bu sefer ki kontrolde mutlaka sorucam 👍🏼
Ceylanim miniko 2. Gebeligim ikiside aynıydi 5 aya girdim hala agzimin tadi yok camur ve hep aci bi tat 😢😢😢
Loyam 7 aylık hamileyim hâlâ aynı kızlar geçmedi ne yersem yiyim agzımın içi çamur gibi hatta bir şeyler yedikten sonra daha beter oluyor bir çare bulamadım dişimi fırçalayınca biraz geçiyor