Mineuzar dogdugundan beri kullandım 1 yasın a girecek kıızm hiç pişik yasamadık. İlk 3 ay hergün banyo sonrası hafif ince ince sürüyordum. 3 aydan sonra saeece kızarıklık görürsem kaka sonrası falan sürmeye başladım suan da da öyle biraz kızarım görsem banyo yaptırıyorum arkasından kremi sürüyorum 😇