[silindi] Çok haklisin bende senin gibi düşünüyorDumm 🙈🙈🙈Ama geçen hafta kuaföre gittim mecbur kaldım görmem imkansız 7.aydayım birde hep jilet kullanıyordum ama artık kendimi çok rahatsız hissettim ve sonunda ağda yaptırdım kuaföre 😕 Gerçekten hiç doğru değil utanç verici ama ben acıdan utanamadim desem 🙈 ağladım resmen eşine aldıranlar varmış ben ondanda utanırım valla nasik olacak bilemedim😣😣