Esmihan https://resimyukle.io/r/B3opRTYdQp Sinek isirmadigina eminim isiramicagi yerlerde bile var kaşıntı başlıyo sonra böyle oluyo neden sizce 17 haftalık hamileyim
Soruyorumm Esmihan gebelik ürtikeri kurdeşende deniliyor stresten ya da hamilelikten kaynaklı vücüt kuruluğundan çıkabiliyormuş hormonlarda tetikliyormuş bi süre kaşınıp geçiyor