Gizem1812 Kizlar bebek planlarken kullandiginiz faydasi oldugunu dusundugunuz vitamin takviyesi var mi? Ocean mummy gibi bisey almayi dusunuyorum bugun. Fikirlerinizi bekliyorum :)
Emily37 Gizem1812 ilk önce kan ve idrar tahlilleri yaptırdım,kadın doğum uzmanına muayene oldum ve sadece folik asit kullandım.düzenli ve sağlıklı beslendim,sporumu yaptım.6 ay sonrada hamile kaldım
2prensesannesiiii Gizem1812 benim 3 düşüğüm var kanımda pıhtılaşma çıktı coraspin başlattı yanına da ragnar multi vitamin verdi gebeliği kolaylaştırsın diye dedi hatta bu ay başladım daha ama denemiyoruz gelecek aya inşallah 🙏🏻
Babysharkk Gizem1812 tüp bebek doktorum tedavi öncesinde omepa vm diye bir vitamine başlatmıştı birkaç ay kullandım
Gizem1812 mminiginannesi10 sadece folik asit aliyorum ama yetersiz gibi hissediyorum d vitamini demir de onemli diyolar
Hulo2105 Ben geçen ay sonu doktora gittim pcos vardı kontrol etti bir sorun yok herşey normal dedi pikos diye bir vitamin verdi içinde folik asit çinko d vitamini falan bir sürü vitamin var
Emily37 Gizem1812 amin canım inşallah.Sana tavsiyem stres yapma çünkü stres yaptıkça tam tersi oluyor.Ben 6 ay stres yaptım olmuyor diye tam yeter artık olmuyorsa olmasın dedim ve o ay miniğime hamile kalmışım.Yani oluruna bırakmak gerekiyormuş🥰🙏
Hulo2105 Gizem1812 90 tablet var içinde ben 400 tl ye aldım biraz pahalı geldi bana açıkçası bitince yeniden mi alıcam napcam bilmiyorum😅
Gizem1812 Hulo2105 ocean mummy 2 ay once almistim 150 liraydi zaten adi ustunde mummy annelige ozel ama icerikleri ayni mi bilmiyorum
Hulo2105 Gizem1812 baktım canım şimdi içeriğine aynı değil ama senin dediğinde daha fazla vitamin var acaba benimli bitince onu aldam olur mu vitamin sonuçta illa doktora mı gitmem lazım 🤨
Gizem1812 Hulo2105 onu da bana hamile bi arkadasim soylemisti. Eksigi yok fazlasi varsa bence eczaciya danisip alabilirsin cok sikinti olacagini sanmiyorum ya da aile hekimine falan sor yani sen bilirsin simdi ben yanlis yonlendirmeyeyim seni :)
ednrb Gizem1812 daha ilk defa kullanıyorum ama araştırdığımda çok iyi olduğunu gördüm içeriğinde folik asit d3 vitamini ve inositol var. Polikistik görünümü var bende klomen ile birlikte bu ilacı verdi doktorum araştırınca bende beğendim ama şuan hamilelik belli değil 🥰