Arkadaşlar merhaba , 11+5 olduk bugün itibari ile hamile kaldigimdan beri 3 kilo vermişim karnimda resmen bı boşluk var gibi , Diğer hamileliğimde de bundada miğde bulantısı çekmedim ama 2 gündür miğde bulantısı ve ishal başladı bu normal mi bebeğimi merak ediyorum kontrolüm Perşembe günü