Benim ki maalesef 3.5 hafta ileride. Ve 29 a kadar gittiğim doktor çok yoğundu normal iki hafta sadce 1.5 hafta gibi vs diyip duruyordu. Bende ilk gebelik doktor iyi dediği için sorun etmiyordum. Detaylı ultrosonda(cam sakurada) adet üstüne görmüş olabilirsin, ultroson fotoğrafların incelensin, bebek buyuk, kafası büyük falan dediler. Üzgün üzgün kendi doktoruma gittim yok öyle bı şey vs dedi. Geçen hafta doktorum orada olmadığı için başka doktora gittim öğrendim ki 3.5 hafta ileride, yarın tüm ultrosonlari inceleyip yeniden adet tarihi belirleyecek. Yani inşallah adet üstüne falan görmüşümdür yoksa neden böyle büyük? Hasta mı değil mi diye düşünüp durcam doğana kadar :/