Kızlar dün akşam biraz yoruldum doğum günümdü çat kapı misafirlerim geldi onlar gittikten sonra wc bir girdim çamaşırımda bsey yoktu ama peçeteye kırmızımsı pembemsi leke geldi bir iki kez daha denedim yine aynı, korktum hemen progestanı fitil olarak kullandım ayaklarımın altına yastık koydum uyudum. Sabah kalktığımda ilk işim kontrol etmek oldu hic bsey yok kaç saattir bakıyorm ufacık bir damla leke yok bunun icin doktora gitmeli miyim yoksa anlık yorgunluğa bağlı olup geçmiş midir yaşayanınız var mı