ZeyFat Kizlar doktor ikili test icin kayit acmisti bu bolume ama yoktu alamadim simdi detayli utrasyon icin vardi 18 haftalik oluyorum gotsem bakarmi yoksa onceden gunmu almam gerekir dogru almismiyim Bide riskli gebelik yZiyor bakmazmi
Aleynaerayy22 ZeyFat Geçenlerde ben detaylı ultrasona gittim yanımdaki hemşire 20 altı haftaları detaylıya almıyoruz erken olduğu için demişti almazlar canım
ZeyFat mysweetbabyy ewet dogru ama randvu yok bulmjsken hemen alim dedim ama bakarmi yani dogrunalmimsiyim
mommysbrids ZeyFat yani 18de detayli yapilmiyor o yüzden gittiginizde sey diyin randevy bulamiyorum ilk gebelik bi bilgimde yok peki siz buradan 20. Hafatlar icin uygun tarihte buradan randevu oluşturabilir misiniz diyin O sekilde size tekrar randevy verirler belki
ZeyFat Sleepless_Mother vallah canim Mhrsden bildirim Geldi aldim hic bilgim yok bu haztaneye gotmiyorum cam sakuraya gittim 1 kere dahada randvu bulamiyorum