6 ay sürdü benim aşılama yapabilmek yumurtalarım gelişmedi endometrium yeterince kalınlaşmadı kist oluştu derken yaptık tutmadı. Tüp bebek istedim doktorum her şey çok iyi aşılamaya bir şans daha verin dedi takip eden ay ara vermeden yaptırdık. 2. Aşılamamı kimseye söylemedim ilkine oranla daha aktiftim hatta havuza hamama bile gittim tutmayacağını düşünüyordum tüp bebek evresine geçmek için yaptırmıştım resmen. Ama işte Allahım mucizesi tuttu hemde ikiz 🌸 ben tamamen kafa rahatlığına stressizliğe bağlıyorum çünkü zaten tutmıcak ki düşüncesiyle umursamadım. Diğer aylarda elimde olmadan umursuyordum 🤷🏼♀️ Hakkınızda hayırlısı olsun tüm isteyenlerin kucakları dolsun inşallah 🙏🏻