Azra41 25 haftalıkken kasıklarım da agrı hissediyordum bıçak batar gibi bir agrı. Doktora söyledim nst bağladı nst de çıktı hissettiğim ağrılar bebekte asagıdaymıs doktorum öyle demişti aynı zaman da idrar enfeksiyonu da var bende. Oda tetikliyormuş neyse doktorum adalat diye bir ilaç başlattı günde 2 defa alıyorum. Şuan da 31 haftadayım 34 haftaya kadar bu ilacı kullanmamı söyledi. Allah’ın izniyle zamanında gelirler ınsallah. Ha bu arada ağır iş falan kesinlikle yapmıyorum 3 yaşında kızım var zaten o yeterince yoruyor 🫠😀 korkmayın doktorunuzu dinleyin insanları değil .