LauraG Merhaba kızlar, Ocak-Şubat gibi doğacak bebişler nasıl giydirilmeli? Mesela uzun kollu zıbın + hırka mı yoksa kısa kollu zıbın + pamuklu üst mü iyi olur? Üst+alt kombin mi önerirsiniz? Tulum önerir misiniz? Tecrübeli anneleri bekliyorumm 🌸
Fundaaaaa LauraG bizim de Ocak sonu Şubat başı gibi olacak erkek bebek bizim giydirmeye çok gelmiyorlar ve evler malum sıcak oluyor artık kısa kol bady üstüne patikli tulum giydiririm ilk oğlumda kış bebeğiydi uzun kol bady üstüne patikli tulum giydiriyordum örtüyordum birde üstünü heryeri işçilik olmuştu 🥸
baby3_ LauraG canım Şubat bebeğiydi kızlarım , bu üç numarada Şubat olacak nasipse , bizim evde klima var uzun kol zıbın alt üst takım giydirirdim zaten yatıyor üstüne ince birşey örterdim. Kesinlikle zıbın önermiyorum rezillik gerçekten
Bekleyenler LauraG zor ya da kolay ben tulum sevdalısıyım. Seviyorsanız baştan aşağı çıt çıtlı tulumları öneririm.
Fundaaaaa LauraG yok yok üşümez canım evin sıcaklığına göre sen ayarlarsın yine enseden bakarsın sıcakmı soğukmu 😍
Bekleyenler Kısa ya da uzun kollu zıbın patikli alt giydirip üstüne tulum giydiriyordum kızıma. Yelek gerekirse. Bu kıyafetler pijama kalınlığında. Ama bazı alt üstleri vardı kadife. Onları ten zıbınla giyiyordu. Evinizin sıcaklığı yaşadığınız şehir etkili. Bir de bebek çok hareketli değilse battaniye ye sarılı da durur. Yani ben üşüyen bir insanım. Kazak yelek giyerim. O yüzden bebeğime de örgü yelek giydiriyordum. Hiç üstü örtülü durmazdı.
Emily37 LauraG ben kasımda doğum yapıcam kısmetse.hem uzun kollu hem kısa kollu badiler aldım.birkaç tulum aldım.ilk bebeğimden de hafif kalın pamuklu kıyafetler var onları giydiricem.benim ilkim yazın doğmuştu kışın genelde hep tulum giydirdim çok hareketli üstünü başını açıyor diye.sizde evinizin ısısına göre ayarlarsınız zamanla