Beyza_asel Bugün tam 37 haftalık olduk hastaneye gittim kontrole bebeğimin doğum pozusyonuna girmediğini söylediler aynı durumda olan var mı
Beyza_asel Erva94 baş aşşağıya dönmemiş Buda doğum kanalına girmemiş demek zaten ama 15 gün önce gittiğimde dönmüş denilmişti anlamadım bende
Tubakskn11 Beyza_asel bas asagı donmek ve kanala gırmek ayrı sey ama benımkıde donmedı donmezse sezeryan
Beyza_asel Tubakskn11 bana doktor öyle dedi bilmiyorum yine ilk gebeliğim oluğu için çok hakim değilim bu konulara
Beyza_asel Tubakskn11 yani 15 gün önce gittiğimde dönmüş falan dediler bugün öyle deyince de bi korktum danışmak istedim sizlere de
Tubakskn11 Beyza_asel olabılıyomus pozısyon alıp donen cok var gerı ama daha var 39 a kadar muhtemelen bekler donmezse o zaman alır sezeryana bız oyle yapıcaz
Seymakca Beyza_asel benimde iki hafta önce dönmüştü birkaç gün önce başı yanda dedi doktor 39a kadar bekleriz dedi suan 36yız böyle birşey yasayan var mı acaba ne zamans kadar dönerler
Dilan27 Beyza_asel YouTube de bir video var burda yazan anneler de görmüştüm son haftalarda onu yapıyorlarmış hem açılma olsun diye hemde bebek dönsün diye
BurcuT Benim 38 de bas adagı ama kanala girmedi demişti egzersiz ve bol yürüyüş yap 38 e kadar pozisyon değiştirebilir bebek dedi hatta çatı muayenesini bile o zaman yaptırın o zamandan sonra değiştirmez dedi
Seymakca BurcuT banada tam tersi çok hareket etme dinlen bebek dönsün dediler 36.haftamdayım bendim başı sağımda
Beyza_asel BurcuT banada soğuk kompleks falan yap dediler müzik aç alt tarafına koy ışık tut gibi şeyler söylediler