Tecrübeli anneler kasılma dediğimiz olay tam olarak nedir? Yani nasıl bir his verir bize ? 34 haftalık olduk hiçbir şey hissetmiyorum henüz ama merak ediyorum. Herkese göre farklı bir açıklama okudum internette. Kimine göre adet sancısı, kimine göre karın sertliği, kimine göre vajina sertliği. Bunların hepsi birbirinden çok farklı hisler. Siz nasıl hissettiniz?