Pamukkizim Nskyhn ne indirimi acaba bende bugün hastaneye gittim 250 ödedim sonra çıkacağım zaman başka biri aynı doktora fiş kesiyordu bilmem ne kartıyla 120 miydi 170 miydi ödedi aynı doktor ama anlamadım eşim bekliyordu diye hemen çıktım soramadım
ElifKus Fatma-onal Hangi doktora takiplisiniz acaba, bir de doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı? Sigortayla yapılan indirimde doğum ücreti de uygun fiyata iner mi
Leyla-ay-3023 Pamukbebegimm liv hospitalla anlaşmayı düşünmüyormusunuz doğum paketi aldım ben ordan tek tek gidince cok pahalı cunku
nonparisienne 415 ₺ ödüyoruz, doçent dr olunca daha pahalı oluyormuş ne alakaysa, diğer uzman doktorlar nispeten daha düşük sanırım 360 civarı