Gun icinde swn ne kadar hareketli olursan bebeginin hareketlerini o kadar az hissedersin telas etme. Bir de bu haftalar daha erken oldugu için fazla hareketini hissetmemende normalmis ben de tecrubeyle ogrendim. Icebiliyorsan bir bardak sut icip sol yanin uzerine uzan ve bir sure dinle bakalim. Muhtemelen hareket edecektir. En kotu yarin acile filan gidip kisacik bi muayene yaptirip kalbini rahatlatabilirsin. Ben dayanamamis gitmistim ama bunun icin gelmene cok erken haftalardasin diye lafta yemistim drdan 😁