030323-brck Hanımlar e nabızdan ikili tarama testi sonucuna nasıl baktınız 13 gün oldu BN vereli sonuç için bakıyorum hala yok sizler kaç gün sonra öğrendiniz ve e nabizdan nasıl baktınız
Busraaa_n 030323-brck benim e nabızda gözüküyor normal tahliller kısmında çıkmıştı ikili tarama diye yazıyor başlıkta, yaptırdığın yer ile bir görüş istersen
deniizz7 030323-brck tahliller kısmında görünüyor. bende sonuç olarak sadece değer normal yazıyordu. şehir dışında olduğum için doktoru arayarak bilgi almıştım sonuçla alakalı ama yarın kontrole gideceğim. doktorunuzu arayıp bilgi edinin bence.
babybmom20 030323-brck bende çok uğraşmıştım göreyim diye ama doktora gitmeden sonucu göremedim doktora gidince değerlendirip sonucu verdi
Birsevdaa @030323-brck merhaba. İkili tarama testi sonuçları e nabızda görünmezmiş. Gidip elden almanız gerekiyor, bende bakmıştım ama grafik olduğu için gidip elden aldım 🙂
Bebisinizz deniizz7 merhabalar bende de değer normal yazıyor sadece doktorun ne dedi acaba bende çok merak ediyorum haftaya bugün randevum var 🐣
030323-brck Dlkzz evt bakıldı kan verdim sonra 10 gün sonra e nabızdan görürsün dedi 19 eylüle de randevu verildi
Dlkzz babybmom20 canım ben yurt dışında yaşıyorum burda kan vermem icin Euro hesabıyla söyleniyor Türk lirasıyla 10 bin TL ye denk geliyor. Doktor ya ultasonla bakılacak ya kandan bakılacak karar sizin dedi. Maddi gücüm yetmiyor ultrasonu seçeceğim o yüzden sordum
Dlkzz Tubatgn ultasonla detaylı mi bakılıyor bir sonraki kontrolümde doktorum bakacağını söyledi ama bilgim yok
babybmom20 Dlkzz canım ultrasonla yüzeysel bakıyorlar ense kalınlığına falan ama daha sonrasında türkiyede detaylı ultrason var sizde var mı bilmiyorum eğer varsa daha sonra yaptıracağın detaylı ultrasonda herşeyi söylüyorlar
Tubatgn Dlkzz 2li tarama ultrasonunda ense kalınlığı, burun kemiği gibi şeylere bakılıyor ha birde şanslıyısan cinsiyet öğreniyorsun. Sonrasında zaten detaylı ultrason var. Sana sadece kan bakıp geri kalanına detaylıda bakmak istemiş olabilir doktorun.
Dlkzz Tubatgn anladım teşekkür ederim 🙏 Ya ultasonla bakılacak ya da kan verip bakılacak dedi ben ultason seçeceğim mecburen kanin fiyatı cok fazla çünkü maddi durumum yetmiyor. elimize bir kağıt verdi seçeceğinizi arkaya yazıp imza atıp gelin dedi. Kan alacağını sanmıyorum canım bu yüzden.
Dlkzz babybmom20 detaylı ultason var diye biliyorum. Kan vermeyi seçemeyeceğim icin mecburen ultrasonu seçeceğim. 12. Haftada bakacağım dedi bir sonraki kontrolümde yani. İnşallah bir sorun çıkmaz. Yorumunuz icin cok teşekkür ederim 🙏
deniizz7 Bebisinizz korkulacak bir şey yok, her şey yolunda bi sıkıntı yok dedi. zaten ikili test zamanı ultrason ölçümlerinde de bi sıkıntı olmadığını söylemişti. inşallah temiz sonuçlar alırsınız sizde ve sağlıkla kucağımıza almak nasip olur. 🙏🐣🌺
Beyzafd 030323-brck canim bakma hiç bende e nabizdan baktim çıkıyor ama 2 tane sonuç yaziyor tek o da sayılar falan anlamıyorsun bile ben korktum yüksek diye hatta doktora gittim o toplu halini veriyormuş dağılımı doktorda olurmuş doktor 1000 de 1 ihtimalden bile düşük down dedi çok sevinmiştim hic bakıp kafanı kurcalama anlamıyorsun zaten hem ense kalinligina burun yapısına kafası falan ölçülüyor hepsiyle beraber bir sey soyluyor sana insallah gusel sonuclar cikar 🤲🥰