Bettuss_123 Öncelikle çok geçmiş olsun .4+6 haftalıkken kanamayla acile gittim bebek durmaz düşer dediler 1 gün hastanede yatdım serumlar iğneler.Şimdi çok şükür 33 haftaya geldik .Bende hamilelik boyunca lekelenmeler oldu progestan kullandım hep ama hergün değil bazı günler hergünde kullandım fitil ve iğne olarak.Çok etgili bir ilaç .Yat dinlen istirahat çok önemli hafife alınacak bir şey değil ayaklarımı sürekli havada tuttum ilk 2 ay sonrası çok şükür kanama durdu .Bende kanama alanı vardı .Daha tehlikeli bir durumdu.Elini karnına koy bebeğinle konuş sen güçlüsün de bana tutun de ben öyle dedim hep dua etdim.İnşallah seninde benim gibi kanaman durur güzelce miniğin karnında büyür.Bende doktor hiç uçut yok dedi ama rabbim isdedi ve bebeğim yaşadı inşallah sağ salim düyaya gelirler.Uzun yazmamın sebebi sana destek moral olmak için canım kötü düşünme inşallah faydam dokunmuştur biraz uzun oldu ama☺
Onlar çok güçlü rabbim isderse hiçbirşey olmaz .Allah yardımcın olsun🙏🏻❤