gulsah_12 Kızlar 3cm açıklıkla suni sancı alıp doğuran varmı kaç saate doğum yaptınız yatış verdiler yatmak istemedim kendi sancımı beklemek istıyorum
Beyza038 gulsah_12 benim 2 cm acikligim vardi 41 hafta olunca mecbur suni sancı verildi gündüz 3 de yavaşça verilmeye başlandı gece 12 de 3 4 cm dediler en son suyumu patlatınca 01.15 geçe doğum yapmıştım bebeğin iri olması haricinde sancılarım ağır değildi sadece doğum anım zor oldu
Celins_ gulsah_12 6cm açıklığım vardı suni verildi. 5 gibi yatışım yapıldı, suni takılması lavman vs vs derken 8 de oğlum kucağımdaydı.
gulsah_12 Beyza038 benmde 40 +4 oldu bugün kendı sancımlarımı beklemek istıyorum hastanede olsam yürüyüş falan yapmasam açıklığım nasıl olcakki bide okadar beklesem olmasa sezaryena alcaklar kesin bebeğide çok şükür hissediyorum napcagımı bılemedım ya 🙈
Beyza038 gulsah_12 bende hep bekledim baktım gelmiyor mecbur suni aldım çoğunlukla nst ye bağlıyorlar ama yürüyüşe de izin vermişlerdi başka çare olmayınca deniyor insan😃
Minikanne17 8 gibi 1 cm açıklıkla gitmiştim 9 10 gibi suniye başlandı akşam üzeri de 5 de doğum yaptım
Minikanne17 gulsah_12 Ben hiç extradan bişey yapmadım zaten gebeliğim kışa denk gelmişti çıkıp yürüyüş vs yapamazdım
Busraferdi7 40+1 de 2 cm açıklıkla yatışım yapıldı sabah 9 da suni sancı aldım kendi sancım yoktu çünkü 10 saatlik bir sancı sonrası açılmam 10 cm oldu saat 16:50 de aldım kucağıma oğlumu
Nurdayan Bende 38 hastalığım sancılarım nst de düzgün çıkıyor ama açılmam yok ne yapmalıyım açılma için?🌸
Nurcantas65 Erva94 midemin altında hisediyorum yemek yiyemiyorum inmemiş galiba.ara sıra hafif agri var,kasılmam fazla ama inşaaAllah bir an önce gelirler
Bebitooo Minikanne17 zor mu suni benimde iki var kendi sancimi bekliyorum ama nstde ciksada ben hissetmiyorm
Minikanne17 Bebitooo yani çok kolay diyemem ama zor da diyemem ben dayandıysam herkes dayanır diyorum ben😅 hep pozitif düşündüm kendimi iyi şekilde motive ettim senin de öyle yapmanı tavsiye ederim😇