elif_elif21 korkulacak birşey yok rabbim yardımcın olsun rabbim ne derse o oluyor korkup strese girme bebek de stres olur haftan daha erken bu iyi bişey , ben o zamanlar 4mm ile dogurmadiysam sende dogurmazsin bence korkma canım 😄 benim hem açılmam vardı hem nişanım da gelmişti ayriyetten, yarına kadar yorma kendini yat sürekli doktor da demiştir zaten bunları