Nurdanrnekci Merhaba.31+5 haftalığım.Bugün kontrolüm vardı sağ bacağımda kasılmasadan dolayı ultrasyona girdim venöz yetmezliği çıktı.Doğuma kadar hergün karnımdan iğne vurmam gerekiyor.Kanımın pıhtılaşmaması için..Aynı durumu yaşayan,bilen var mı aranızda ?
serapinci Nurdanrnekci ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum canım 24 haftalık olduk Doğuma kadar ve belki de sonrasında bir ay falan iğne kullanıcam iğnelerini düzenli kullan saatini aksatma bieşy olmaz Allah’ın izniyle 😊🙏🏻
Ayse1608 Nurdanrnekci Bende birşey yoktu ama Doğumdan sonra doktorum verdi sağlık ocağı kolumdan vurabileceğimi söyledi
Muhammedamine Nurdanrnekci ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum genetik bir durum bende pıhtılaşma durumu 26+3 haftalığız bizde zararı yok kesinlikle ve söylenen tarihe kadar kesinlikle kullanmalısınız
Nurdanrnekci serapinci doğumdan sonra da 20 gün devam edicem.Karnından mı yapıyosun canım iğneyi ve kendin mi ?
serapinci Nurdanrnekci evet canım göbek deliğinin iki üç parmak yanlarından yapıyorum bi gün bi taraf bi gün bi taraf öle idare ediyorum karından zor olursa bacaktan ve koldan da yapabilirsin
Ayse1608 Nurdanrnekci Kendin yapabilirsin dediler ama ben kendim yapamıyorum eşime yaptırıyorum o da korkarak yapıyor :)