Ben 32. haftada izne çıktım. Doktorum dogum öncesi calisamaz raporu vermişti. İsyerine verdim. 19 Agustosta dogum yaptim. Dogumdan sonra dogum sonrasi calisamaz raporunu da isyerine yolladim. Doguma kadarki 51 gunluk ödemem sgk tarafindan hesabima yatirilmis. Geri kalan gunlerde daha sonra yaticakmis