Efulimm2608 Fatma4495 Bende hastaneden yazıyorum şuan canım🥺Benimde 0 gösteriyor ama hiç bir belirti yok korkuyorum da bi yandan bakalım daha muayene olmadım
betul12f Fatma4495 Benim de uygulamaya göre 18 gün doktorumun söylediğine göre 10 gün kaldı 😅ama ben sezeryan olucam yüksek ihtimalle yarın randevum var bakalım tarih vericek mi
Fatma4495 Efulimm2608 korkma sadece ona kavuşacağını düşün zorluğu olur elbette ama bir can gelecek dünyaya sonuçta kolay olmasını dile ve İnan
Efulimm2608 Fatma4495 İnşallah canım öyle tabi ki bende öyle düşünüyorum heyecan sevinç tüm duyguları bir arada yaşıyor insan hamilelikte