Kızlar ya tam 50 günlük anneyim. İlk başta kızımı silikon göğüs uçlarıyla emzirdim. 10 gündür falan normal emziriyorum ama emzirmeye başladığım zaman aşırı canım yanıyor. Gümüş kapakta lansinoh kremde kullanıyorum. Memeyi veriyrum ilk 2 3 dk aşırı canım yanıyor sonra ya alışıyorum acıya ya da geçiyo anlamadım ne yapmam lazım göğüs uçlarıma havlu vs. Değdiği zamanda çok canım yanıyor. Bi de göğüs ucumda hep duran gümüş kapaklar hiç yerinde durmuyo onun kenarları bile canımı yakıyo