elvinimmm doktorum sadece ağır şeyler kaldırmamamı, onun haricinde her şeyin serbest olduğunu söyledi. Bir de spor salonuna gidiyordum ki döllenmeden sonra da gidip cardio çalışmıştım. İlk 3 ay önermem dedi doktor, ben de ara verdim. İlişki konusunu sordum, korunmalı ya da korunmasız serbest dedi. Denize girdim. Hamile kalmadan önceki hayatım nasılsa aynı devam ediyorum. Temizlik, köpeğimle ilgilenmek, işe gitmek, yemek yapmak vs. her şeyi yapıyorum. Sadece biraz tansiyon düşüklüğü yaşıyorum onda da uzun süre 9da seyrederse bir kalp doktorunun görmesi iyi olur dedi, tansiyonun düşük olması yüksek olmasından her zaman daha iyidir dedi. Bu şekilde ☺️