Burcusko emzik konusunda çok rahatım iyiki tutmuş iyiki vermişim, her dakka zaten ağzında olmuyor ama huysuz olduğu zamanlar uyutacağım zamanlar çok iyi oluyo anneler için emzik tam bi kurtarıcı, ama biberon için aynı şeyi söyleyemiycem, bebeğim biberona alıştı ondan daha hızlı geldiği için göğsümden de öyle gelmesini bekledi gelmeyince de sinirlenip memeyi bırakıyordu(göğsümden süt daha yavaş geliyordu ve bebeğim biberondan hızlı hızlı çekip hemen doymak memeyle uğraşmak istemedi), canı sağ olsun tabiki ama Allahı izniyle zaman neyi gösterir bilemem ama ikinci de biberonu rafa kaldırmayı düşünüyorum, (tabi o zamanki sütümün olup, olmamasına bağlı) 😊