denizslr26 benimde 10gün gecikmişti ve hamilemiyim psikolojisi ile adet olamadım. 10.gün kan verdim negatf çıktı ve yarım saat sonra adet olmuştum. kesinlikle psikoloji çok etkiliyor insanı, hava değişimi kullanılan ilaçlar vs. Aynı şekilde etkiliyor. İnşallah tez zamanda güzel haberler alırsın bikaç gün sonra tekrarla istersen testi