Kızlar normalde kendi adet hesabıma göre başlangıç 13 Aralık ama ilk gittiğimde beklediğimden önce hafta verdiler Yani başlarda gittiğimde bikaç gün oynadı hep bende doktorların dediği tarihe göre hesap yaparak adetimi 6 Aralık olarak hesap ettim hani bir hafta kadar oynuyor benim kendi hesabımla. Şuan 39 haftalığım ama kendi hesabıma göre 38. Her neyse her gittiğimde bu zamana kadar tersi olmadı bi gittim 36 haftalık bebeğe 37 görünüyor 2-700 kilosu dedi. 38 haftalıkken gittim 3 kilo civarı dedi. 40a kadar bekler suyun falan iyi dedi. Dün acilden gittim ordaki doktor 38 haftalıksın ama bebek 35 görünüyor iki hafta geriden geliyor dedi. Ve 2500 dedi. Dedim bir hafta önce 3 dediler başka biyerde. aynı hastaneye 2 hafta önce geldiğimde doktor 36 haftalık bebeğe 37 görünüyor gelişim dedi ve 2-700 dedi kilosuna dedim. 500 grama kadar yanılma payı olabilir dedi. Suyun bebeğin kalp atışları falan güzel aksi bi durum yok dedi. Ama iki hafta geriden demesi canımı çok sıktı bu zamana kadar böyle bi durum yoktu. Ve bi haftam var 40ı doldurmama hafif arada sancılarım vs oluyor gerçi dün baktılar sancıda açılmada yok. Yani sorum şu böyle bi durum yaşayan varmı? Yani bebeğim şuan doğsa küvez olayı olurmu diye korktum açıkçası 35 göründüğü İçin. Gerçekten dünden beri canım çok sıkkın. Bu arada bu zamana kadar devlete gittim hep. İçim rahat etsin diye özele gitsemmi diye düşünüyorum bi iki gün bekleyip