Bende bunu yasıyorum lütfen dahiliyeye falan degil direk endokrine gidin ben once daliyeye gittim direk ilaç yazdı içsem mi içmesemmi diye kararsızlık yasadım sonra bi arastırım dedim bi baktım birsürü kisi gebelikte kullanılmadıgını falan. Yazmıs
Hemen endokrine randevu aldım
Bir cok test yapıldı boyun ultrasonu t3 t4 tsh
Ve ayrıca troidlerin gerçekten bozulmaya baslamısmı yoksa gebelige baglımı oldugunu ayıran bi test varmıs
Onu yaptı doktorum
Ve dedigi sıkı takiple 2 haftada bir kan vericez suan senin durumun gebelige baglı tsh düsüklügü ve gebelikte asıl onemli olan salgılanmazsa sorun olan diger hormonlara bakıcaz onlar tah düstükce yükselirse işte ozaman ilaca baslanmalı oda sana yazılan ilaç degil baska bi ilaç
Bu ilaçlar direk bebegin troidleeini etkileyen ilaçlar dikkatli kullanılmalı dedi ve doktoruma güvendim 2 haftada bi kan vererek takipteyim