Muzlupuding ben de söyledim doktora bunu. Yani rahim ağırlığı değişiyor, bebek büyüyor, ödem oluyor. Keza gitmeden önce kahvaltı ettim, bolca su içtim bunu belirtmeme rağmen çok sert konuştu. Ben yavrumun sağlığını zaten düşünüyorum. Ama gelin görün ki zayıflamak kolay olsa şimdiye zaten verirdim bunca kiloyu. Çok canım sıkılıyor