Kızlar Cumartesi günü çatı muayenesi oldum, 37+5 im şuanda. Doktor çatıdan sonra kan gelebilir normal dedi. Ama iki gündür gelen giden bir şey olmadı. Hemen sonrası dahi kan gelmedi. Dün akşam az bi sancım oldu lavaboya gittim önce sarımsı sümüksü ve fazlaca bi akıntım geldi. 1-2 saat sonrası iç çamaşırıma kan sürülmüştü. Sabaha kadar bekleyelim dedik doktorun söylediği için, sabah kalktım eşime kahvaltı hazırlarken sancı geldi yeniden gittim bu sefer dolu dolu kanlı sümüksü akıntı geldi. Sildikten sonra devamı da geldi. Nişan mıdır acaba?