Busragndz7 Kızlar merhaba 🌼 Ankara’da Özel hastaneler de doğum fiyatları ne kadar, gidip memnun kaldığınız hastane doktor var mı? Bilgisi olanlar paylaşırsa çok sevinirim. ☺️
zehraKr Busragndz7 Sadece doğum fiyatı bilmiyorum ama ben güven hastanesinden doğum paketini 12.500tl ye aldım Hastaneden memnunum doktordan daha çok memnunum ama doktorum ayriliyormus hastaneden bakalım kim gelicek yerine
minik_koala_ve_annesi Busragndz7 duru tip merkezine gidiyorum ama doktora bayiliyorum resmen kadin masallah yakin akrabam gibi ilgileniyor cok iyi merhametli muayene ucreti 100 tl dogumuda koru hastanesinde yaptiriyor en son 8.500 du dogumda veriliyor para benim dogumuma 7 hafta kaldi o yuzden gidince ogrencem
Ecarve Busragndz7 güzin başçı branşında hakkını veren bir doktor ikinci doğumum nasipse yine güzin hocam yapacak bi araştır derim
MrvRmzn Busragndz7 ben memorial de doğum yapacağım. Doktorum özel olarak oraya gelicek. Ocak ayında 20 bine anlaştık. Sezaryen a dönüş olursa 1500 gibi ekstra ücret olucak. Ama şuan da hastane ne kadar bilmiyorum
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi bende ayni doktora gidiyorum cnm ama anlaatigin anda fiyat sabitlenmis olmuyor mu ,ben öyle oluyor diye biliyorum
Ninjaturtle MrvRmzn memorial de bebegin kuvoze girmesi soz konusu olursa ekstra ucret aliyorlar mi biliyor musunuz?
KayraVeAnnesi_06 Busragndz7 Özel Ortadoğu hastanesine gidiyorum , doğum paketi aldım 9.250₺ hastaneden ve doktorumdan menunum
minik_koala_ve_annesi adehuS guncel fiyati inanin bilmiyorum canim 8500 du benim dogumum belediye personeli oldugumuz icin 6 bin kusurlere geliyordu suan benimki kac oldu onuda bilmiyorum ama doktorumu cok seviyorum😇
adehuS minik_koala_ve_annesi Evet gerçekten aşırı ilgili ve güler yüzlü bi hanımefendi,çok isterdim doğumumu beraber gerçekleştirmek ama maalesef imkanlar kısıtlı. Gerçekten gördüğüm en ilgili doktor diyebilirim rahatlıkla..
minik_koala_ve_annesi adehuS ulasabilirlik cok onemliydi evim uzak oldugu icin mesajima uarim saat icinde donus yapiyor
umut123_ Busragndz7 Koru hastanesi Özgür Kan doktorum şu an gebelik planlaması yapıyoruz. Çok memnunum doktorumdan. Hamilelik olduğu takdirde ortalama 15 bin gibi bir doğum paketi fiyatı verdiler.
Meliko umut123_ Busragndz7 benim doktorumda özgür bey ve bende müthiş seviyorum gerçekten tavsiye ederim
minik_koala_ve_annesi Pamugum02 onu bilmiyorum canim 17 18 haftada ben kayseride profa gittim 20.hafTda ayse hanimla tanistim sordum ayrintiliyi 2 defa cekilmis canim gerek yok dedi o yuzden gitmedim canim
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi doktorla anlastigin anda fiuat sabit kalmiyormu dedim canim. Yani biz anlastgimzda fiyata 10bin demisti. Doğum zamaninda da bu fiyattan almasi gerekmiyormu. Ben doktora karra verdiğinde sizinle devam edicem denildgmde fiyat sabitlenmis oluyor diye biliyorum