Sevdelinka Bugün nst falan girdim herşey normaldi ama ağrım var sağ kasığımdan geliyor uzandım ettim ama geçmedi ne zaman doktora gitmeliyim 36+3 haftayız ..
Yarenelibol Canım bi doktora git görün ihmale gelmez en azından bi acile git orda baksınlar için rahat etsin belki açılman felan vardır