Busel Ben doğurana kadar kullandım😁😁 Bulantıyı cekmektense tek yan etkisi uyku, onu tercih ederim😁 Gece yatarken iki tane içiyorsun uyandiginda oh mis gibi kahvaltini yapiyorsun. Doktoruma 30. Haftalarda benim hala bulantım geçmedi dediğimde, prilama devam hiç bir zararı yok demişti. Şükür bir sıkıntı da yaşamadim canım.