Pozitif doğum hikayem Zor ama güzel devam eden bir hikayem var 40+6gelen mucizem hastaneye hafifi su sızıntısı ile gelmiştim doğum başlamış ama doktor yok istersen git evde sancını Çek dediler 1 gece bekledim sancım olmadı başka bir hastaneye gitmeye karar verdim kanama leke geliyordu sürekli Hatay devlet hastanesine yatışım yapıldı 1 cm açıklıkla sancı yok 3 gibi yatış oldu az az sancım başladı sonra doktor fitil denilen şeyi taktırdı 6 gibi açılmalar 3 4 cm çıkmıştı 1 saat içinde dayanılmayacak sancılar başladı ama kendimi tuttum dayandım 8 gibi açılma 5 6 oldu saolsun ebe özel ilgilenmek için beni tek doğum haneye aldı onun yardımı ile açılmalarım giderek arttı 8 cm olmuştu sancılar öldürecek gibi hissediyorsunuz. Saat 11 geliyordu beni masaya aldı ve 3 ıkınmada bitti çok az dikişle 5 dk bebek çıktı çok şükür. Ebeniz çok önemli deneyimli bir ebeye denk geldim 2 saat sık sancı muaneyle destekleyip 5 dk doğum yaptım allah herkese en güzel doğumlar nasip etsin.çok zor ama metanetli sabırlı olun bağırmak ebeyi dinlememek sizi yorara ben salavat getirerek allah allah die doğum yaptım❤️