Merhaba herkese, iki gün önce genel anestezi ile bebeğim makat geliş olduğu için zorunlu sezaryen oldum. İlk gün çok ağrım oldu sonra da hafifledi ancak bu üçüncü günde çok ağrım oluyor. Doktora sordum ağrı olması normal diyor ve parol ağrı kesici veriyor. Ancak ağrım dinmiyor. 😥 Bu durumu yaşayan ve sezaryen sonrası ağrı çeken var mı?