Hanımlar dişim acayip derecede ağrıyor bir kaç gün önce diş etim şişmişti ve kocaman olmuştu rahatsız etmedi açıkçası, iki gün önce de indiğini farkettim şişliğin, dün de yemek yerken kullanamadim sağ tarafimi hala kullanamıyorum çok acıyor, yanlışlıkla bile bastiramiyorum, hiçbir şey yiyemiyorum acıyor diye , ağrı yoktu ama kullanınca bir şey yiyince çok aciyordu on dislerimle yiyorum çünkü sol tarafım daki disim de kırıldı, doktora gidin diceksiniz ama doktorda ilaç mı verirler yoksa çekerlermi bilmiyorum iltihap kurutucu mu verirler yoksa ,hamile olduğum için çekiniyorum gitmeye kaynanam gitme hamilesin dedi , ama bu akşam da dişim ağrımaya başladı uyuyamıyorum kulagima başıma vuruyor