Aysef27 34.hafta erken dogum tehlikem başlamıştı bayram öncesi arefe günü kontrole gittiğimde ebe alttan muayene etmisti buna bağlı kahverengi akıntı gelebilir demisti ki geldi de sonradan birkac gün sonra bu kesildi ve nişan dedigimiz kahverengi akıntı geldi doktoruma sordum su ve kan gelmediği sürece hemen dogum baslamaz dedi 36.haftamda gebelik kolastazi cikti 25 temmuz günü 37.haftaya giriyordum doktorum 37.haftada bebegi dogurtmamiz lazim dedi bende o zamana kadar egzersiz yapmaya basladim 22 temmuzdan sonraki gece yani 23 temmuz gece saat 2 de sancilarim başlamıştı ben yalanci sanci sandim uzanarak gecmedigini fark ettim doktora gittik beş bucuk cm aciklik var dediler rahatlikla normal doğum yaparsın dediler sabah saat 9 a kadar dokuz bucuk cm’e çıktı ama ne yaptiysak normal dogum olmadi bebegin suyunuda hastanede ebe patlattı öncesinde suyum gelmemişti sonra doktorum çatı muayene yapti ve bebegin çati kemiğine sıkıştığını oradan geçemeyeceğini söyledi dokuz bucuk cm ile zorunlu sezaryene alındım.