Damla1995 Hifaberra benm cikacagi ana kadar cok hateketliydi. Normlde dogum aninda falan hareket etmez cok derler.
Aysef27 Hifaberra bende suan sancilaniyorum sancim baslamadan once hic hareket etmiyordu ve karnim yumusacikdi simdi icerde halay cekiyo adeta hareket edince surekli hareket halinde degil ama deprem oluyormus gibi titriyor gibi boyle degisik
Hifaberra Aysef27 40+0 oldum bu gece Çok aşırı hareketli belim sırtım ayrılacakmış gibi ağrıyor hareketleri çok sert çok acıtıyor
Deletedmom_7 Hifaberra sizin gününüz yaklaşmış Hatta gelmiş😂 İki çocuk annesi arkadaşım bel ağrısı doğum belirtisi demişti sancılarınızı takip edin sıklaşınca doktora gidin 5 dakikada bir olması gerekiyor Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Sydayd Deletedmom_7 doğum sancısı genelde kasıklarda mı oluyor benim de sadece belim ağrıyor ama baya şiddetli arada kasıklarıma giriyor doğum sancısı mı bilemedim
_mira_2022 Hifaberra kasılır evet normalde ara ara kasılır ztn toplanır top Gibbi karnın ortasına yani normaldir bu durum doğum başladıysa eğer haraket ettmez kasılmalar çok olur