40+5 te artık doğurmak için sabırsızlıkla beklediğim sıradan bir sancısız ağrısız günün gecesinde bebeğin kendini çok kastigini farkettim . Sancı geliyor diye sevinip suyun altına koştum ☺️ tabi yine yanıldım yalancı sanciymis diyip uyumaya geçtim 😒 sabah saat 07.00 de adet ağrısı gibi bel ağrım vardı çok hafiften. İçimden bı ses o gün bugün dedi 🤣 sonra saat ilerledikçe belimden başlayan ağrı karnımin altına doğru yayılmaya başladı . Aralıkları 10-15 dakika gibiydi ☺️ hemen duşa girdim yine ve gerçekten duştan sonra sancıların siddeti artıp ve aralıkları kisalmaya başlamıştı. Evde çekmeye başladım sancilarimi. Sonrasında saat 10.00 da hastaneye gittik. Ve muayene olunca doktorun 4 cm acikligimin olduğunu soylemesi ile yatisin yapıldı ☺️ nst ye bağlandım direk bu arada sancım çok artıyordu. Bir kaç sefer ebeler alttan bakıyorlardı açıklık ilerliyordu . İlerledikçe de canım yanıyordu. 😔 En son doktor hadi gel doğum başlamış diyip çatala aldılar ve ikinmami söylediler tıpkı kaka yapar gibi ikin dediler. 😁 Bir iki üç derken 4. Kuvvetli ikinmamda çok şükür bebeğim doğmuştu. Bu ara da Saat tam 12.22 de ikinci defa anne olmuştum 😍 ikinci doğumlar hızlı ilerliyor demişlerdi de inanmamıştım 🤣 sonrasında tabi bir sürü iç dış dikiş 😟 umarım onlar da çabucak iyileşir . Dilerim ki herkesin bu kadae kolay ve kısa sürede doğumu gerçekleşir 😍🌿