Rumuz123456 kesinlikle reflü yatağı diyorum. İlk üç ay sadece onun üzerinde uyudu içim rahattı hep kusar korkusu yaşamadım. Alttan destekle yükseltsen de doğru açıyı yakalayamayabilirsin her yere rahatlıkla taşıyamazın. Babynest almadım hiç ihtiyaç da duymadım. Bu arada kemerli olanlardansa ayak altında destek olanları tavsiye ederim