Pinar38 normalde fakülte randevu veriyor ama en doğrusu kadın doğum bölümüne gidip sekretere özel olarak detaylı ultrason yaptircam dersen seni bı doktor yanına yolluyo doktor onay kağıdı veriyor gidip para yatırcan hemen yapılıyor..
Ben sabah 9 gibi gittim 12de çıktım..
Benim bebeğim için sağ böbrekte büyüme var ama erkek bebeklerde oluyor ama istersen su aldırıp bakalım dedi.. doktoruma danışmadan yaptıramadım
Doktorumda gerek görmedi şu anda halen takip ediyor bı sıkıntı yok
Biraz uzun yazdım ama bilgin olsun canım 😊😊