Sibelganici Merahaba kızlar 37 haftalık gebeyim 2 gündür kasıklarım da aşırı derece bi ağrı var yürüyemiyorum bile uzanamıyorum başına gelen var mı
Busraaksel Sibelganici bebiş doğum kanalına inmiştir ve baskı yapıyordur muhtemelen. Aynı ağrıyı 35. Haftadan beri çekiyorum doktorum bu çok iyi bir şey bebek baskı yapıyor doğum hızlı ilerler demişti
Sibelganici Busraaksel inşallah öyledir canım yoksa cok ağrım var doktora gittim bi sorunda cıkmadı bende yaklaşık 1 haftadır bu ağrıyı cekiyorum