Benim ikinci gebeliğim ilk anne olacaklar bilinçsiz bir şekilde gidip biberon ve emziklere saldırmasın bence . Bütün biberon ve emzikler anne göğsüne benzemediği için meme reddine neden oluyor belki 1.ayda belki 6.ayda bunu öngöremezsiniz maalesef sonra bebeğiniz sizi emmek istemeyip mamaya başladığında psikolojik olarak tamamen çöküyorsunuz ne yazık ki bunu yaşamamanız için önleminizi almalısınız . Doğuma giderken biberon ve emzik yerine şırınga götürün yanınızda süt gelmemesine karşı bununla mama vermelisiniz kesinlikle doğrusu bu . Biberon ve emzikleri bebekler damaklarıyla emiyorlar anne göğsünü ise dil ucuyla iterek bu sebeple belli bir zaman sonra o biberon ve emziği emmek daha kolay geldiği için bir sabah kalktığınızda o bebek sizi asla emmiyor ve siz şok oluyorsunuz bunu yaşamamak sizin elinizde 🙏🏻
2.tavsiyem göğsünüzün yara mastit olmaması için mutlaka gümüş kapaklardan alıp doğumdan 1 2 hafta önce takmaya başlayın kesinlikle muhteşem bişey asla yara olmuyor krem vs sürmenize hiç gerek kalmıyor . Ve göğsünüz hafif bir hassasiyetle emzirmeye alışıyor o da 1 hafta içinde geçiyor zaten kapak sayesinde .
- Tavsiyem sezeryan olacaklara ve olma ihtimaline karşı aslında herkesin doğuma götürmesi gereken birsey KORSE. Arkadaşlar yanınıza sizi aşırı sıkmayacak ama karnınızıda sağlam şekilde tutacak gibi külot tarzı korselerden mutlaka alın . Yani bedeninizin 1 2 beden büyüğü olsun . Bu sezeryan sonrası hem karnınızın hareket etmesini engelleyecek bu sayede hızlıca ayağa kalkıp yürürsünüz . Çünkü o karın hareket edince o yara acıyor biraz onu tutup sarması gerek . Bu sayede hemen ayaklanabiliyosunuz. (Sımsıkı bir korseden bahsetmiyorum ! onu 1 hafta sonra alıp takabilirsiniz karın bölgeniz toparlanması için 😊🤍)
Birde asla süt gelmiyor sütüm yok benim demeyin her kadının sütü mutlaka göğsünde oluşuyormuş emzirmeye gelmese bile gelene kadar devam etmeniz gerekiyor . Bazı anneler göğsü acıdığı için isteksiz ve zaten sütüm yok bahanesine sığınıp emzirmeyi bırakıyor mamaya devam edebiliyor unutmayın ki her kadının sütü mutlaka vardır sonradan kafaya takıp üzülmemek için emzirmeye sonuna kadar devam etmelisiniz 🙏🏻
🤍Benim tavsiyelerim ve edindiğim bilgiler ve yaşadıklarımdan tecrübelerim bunlar uymak ve önemsemek size kalmış herkese sağlıklı doğumlar🥰