senakk çatı muayenesi için henüz erken dedi doktorum,ama bu el sokma şeyini diyorsanız, benim sancım olduğu zaman acile gitmiştim korkup , bir de randevum olduğu zaman kasilmalarim çok arttı demiştim doktora , doktorum elini koydu baya kurcaladı ve bebek rahim ağzına dayanmış zorluyor dedi ,yani kafa kısmı ters döndüğü için vajinaya baskı uyguluyor, inmiş inmiş bayağı dedi , kendini ne çok yor nede çok yat dedi acilmam olduğunu da söylemişti, bu bir tehditmi dediğimde, doğuma hazırlanıyor zaten doğum olunca sen anlarsın dedi , eğer kasılmaların sancıların dayanamayacagin şekilde artarsa zaten doğum başlar ve sende gelirsin hemen beklemeden dedi , acilde olan doktor da vajinamda yumuşama olduğunu açıklık olduğunu bebeğin baskı yaptığını söyledi, yani son haftalarimiz olduğu için vücut kendini hazırlıyor işte bir şekilde, çatı muayenesi de otuz sekizinci haftalarda yapılıyor diye biliyorum yani doğum haftalarında, erken doğum belirsitisi flan olursa yada kasılma sancı olursa zaten dediğim gibi bu haftalardada bakıyorlar içinizi rahat tutun bence herşey vaktinde güzel 😂