Gulkk dün geceden beri sancidan ölüyorum ağlıyorum resmen uzanamiyorum oturamiyorum ayakta durunca da olmuyor yere çömelme hareketi yapınca rahatliyorum sadece bide dakikalar çok düzensiz dün en son 8 e düştü ama sonra uyumuşum 🙄 bugünde tuttuk 7 dk da bir geldi sonra duşa girdim çıktım yine uyumuşum sancı geldikten sonra tüm vücudum dayak yemiş gibi oluyorum aşırı yorgunluk halsizlik oluyor 38+5 iz bakalım ne kadar sürecek 😅