Ne yediğimi söylemiyim kimsenin canı cekmesin gece gece ama keşke benimde çekmeseydi bune ya her zaman kendime geç saatte yemicem diyorum ama kalktım yedim yerken herşey cok güzeldi zaten 35 hafta oldık iyice ağırlaştım şimdi hazımsızlıktan hiç yatamicam. Siz benim gibi yapmayın emi hamişler 😞