mayra Kızlar aksam düğünde kuzenimin çocuğunu kucakladim, 3 yasinda, ondan yarim saat sonra karnım ağrımaya başladı hâlâ geçmedi, çok tedirginim, 20 haftalık hamileyim bebeğime zarar vermiş midir diye çok endişeliyim
Der_0 mayra yok ya psikolojikmendir şöyle düşün bi tane üç yaşında çocuğun var ve hamilesin onu mecburen taşıdığın zamanlar oluyor ama sıkıntı olmuyor çoğu kişi öyle oluyor belki ters bir hareketle kucağına almış olabilirsin biraz uzan dinlen rahatla
Duruuulina mayra 33+2 günlük hamileyim 4 ay sonra kızım 4 yaşında olacak mecbur kucağıma da alıyorum yeri geliyor eğiliyorum ayakkabısını giydiriyorum her ihtiyacını görüyorum hiçbir şey olmuyor çok şükür ben de ilk hamileliğimde sizin gibiydim ama evham yapıyordum sürekli eğer doktorunuz riskli gebelik tanısı kıymadıysa bir şey olmaz inşallah
benkosarim mayra Allah’ın izniyle Bir şey olmaz inşallah ama ağrılar çok işe bjr doktora gidin riske atmayın
Bsra-gk Ay cok kötü ben ilk hamileliğimi gizlediğimde 5 haftalıkken sehpa kaldırdım da 10 gün karın ağrısından kalkamadım doktor çok kızdı seninde öyle bence ağır kaldırınca karnın zarar görüyor
mommysbrids Duruuulina evet katiliyorum 34 haftalik gebeyim 2.5 yasindaki kizim kucagimdan inmez oldu bu hamileligimde 15 kilo Uyuya kaliyo koltukta al kucakla yerini götür Havuza giriyor ayagi kaymasin diye al kucakla banyoya götür Markete gidiyoruz huysuzlugu tutuyor tüm yol eve kadar kucakta tasi Yani risk yoksa evham yapmaya gerek yok Mesela şuan bu saatte cok bel kalca agrim var ama sebebi perdeleri yikayip asmamdan kaynakli kendi hatami biliyorum 😂😂