Sema_kayra39 Merhaba kizlar aşılama yaptınız mı nasıl geçti süreciniz ben yapmak istiyorum geçen hafta yumurtam 14 de catladigi için yapamadık sabah yine gidicem yumurta var ise 20 m yapılacak inşallah
Ysmnpmk Sema_kayra39 aşılamam ilki iptal edildi maalesef yumurtam büyümediği için 2. Aşılamaya baslıcaz ama adetim gecikti 12 gün . duphaston kullandım ama hayla gelmediği için başlayamıyoruz😢😢🥺kan verdim yinede bişey yoksa tarlusal kullanıcam akıntım var arada ağrım oluyor ama gelmiyor
Sema_kayra39 Ysmnpmk benimde yumurtam yeterince buyumedigi için erteledik adetimi biliyorum.insallah hamilesindir cnm
Sema_kayra39 Ysmnpmk olur inşallah canım üzülme rabbim geciktiriyorsa guzellestiriyordur aşılama yapacaksın şimdi degilmi
Ysmnpmk Sema_kayra39 evet başladık tedaviye adetin 3.gününde 11mmlik yumurta gördüler iğnelere başladım carsamba kontrol inşallah
Sema_kayra39 Ysmnpmk adetin 3 günü 11 mm yumurta mı vardı bende adetim 10.gunu 14 mm vardı oda kendiliginden çatladı gitti
Gamzecem Ysmnpmk merhaba bizde bu ay aşılama baslicaktik gonal f 450 iğne başladık ama yumurta istenilen büyüklüğe ulaşması siz hap mi iğne mi kullandiniz
Ysmnpmk Gamzecem iğne kullandım bende ilkinde 50den vuruyodum bi işe yaramadı tedavi iptal edildi şimdi 75ten vuruyorum bakalım yarın kontrol var büyümüşmü bakılıcak